8 Mart 2008 Cumartesi

GUNESI SEVIYORUM

Yazin gelmesine sayili gunler kaldi. Gunes tum gucuyle ustumuzde parlamaya hazirlaniyor. Ben gunesli ve sicak sehir insaniyim, ondanmi bilinmez, gunes gordugum zaman, hemen gunese donuyorum, aycicekleri gibi :)
Yazlik kiyafetleri de, ayakkabilari ve diger tum aksesuarlari da ayri bir seviyorum. Gunesin faydalarini hepimiz biliyoruz, ama yine de koruma faktorlu kremlerimizi, gunes gozluklerimizi takmadan sokaga cikmamaliyiz. Cok degil 15 gun sonra eminim herkes sezon modasi gunes gozluklerinden edinmek icin magzalara gidicek. Bir site kesfettim, In Eyewear firmasi yapmis, belkide magzaya gitmeden once isinizi cok kolaylastiricak ve egleneceginiz bir gozluk sitesi. Modeller tartisilmaz, mutlaka istediginiz tarza yakin birsey bulucaksiniz. can alici noktasi da, resminizi yukluyorsunuz ve sectiginiz markanin, istediginiz modelini resim uzerinde deneyebiliyorsunuz. ben Cavalliden bir tanesine bayildimmm...
Deneyin ve siz de bu yaz, yaninizdan eksik etmeyeceginiz gozlugunuze bir adim daha yaklasin...

http://www.ineyewear.com/

Hiç yorum yok: